Werken bij Modality

Ontmoet Raymon

Accountmanager Raymon vormt het nieuwste teamlid!

Ouwe rot, nieuw team; accountmanager Raymon is erbij!

Sinds maart van dit jaar is ons team uitgebreid met een nieuw lid. Hij mag dan nieuw zijn binnen ons team, voor de meeste van onze klanten is hij bepaald geen onbekende. We hebben het natuurlijk over accountmanager Raymon. Nu deze Rotterdammert zijn eerste kilometers in Modality-schoenen heeft afgelegd vonden we het leuk om samen te zitten en terug te blikken op afgelopen half jaar.

Klant-belangenbehartiger en projectbewakings-pitbull

Als Senior Accountmanager neemt onze Raymon het dagelijks contact met een divers aantal klanten op zich. Hij bewaakt de voortgang van de lopende projecten en ondersteunt hiermee voornamelijk het management. Uiteraard zijn Jan en Evert dolblij met deze hulp (al weten ze dat goed te verbergen en heeft energieke en praatlustige Raymon zijn eigen kamer gekregen waarvan de tussendeur naar de kamer van het management tegenwoordig zorgvuldig afgesloten is). Raymon zijn belangrijkste taken zijn ervoor zorgen dat de communicatie met onze klanten verder verbetert en klanten goed over de status van lopende projecten worden geïnformeerd. In eigen woorden wil hij er zijn voor de klant, vormt hij het eerste aanspreekpunt en wil hij klanten aandacht geven in de breedste zin van het woord. Dit betekent onder andere op de hoogte zijn van nieuwe initiatieven die klanten beginnen en wensen en behoeften goed in kaart brengen.

Raymon:

"Mijn eerste ervaring hier is in één woord samen te vatten: ‘verrassend’. Ik heb gezien hoe ontiegelijk hard er wordt gewerkt. Met een relatieve kleine set mensen wordt er zoveel neergezet en wordt zo’n groot deel van de markt bedient, dat is echt heel tof. Ook is er heel veel kennis. Het maakt niet uit wie ik een vraag stel, ik krijg van iedereen direct een inhoudelijk antwoord"

Ouwe rot Raymon

Aandacht maakt alles mooier

Dat aandacht geven is iets wat Raymon van nature overigens heel goed afgaat. Deze Rotterdamse krotekoker heeft in zijn tienerjaren ongeveer ieder baantje gehad wat je je maar kunt bedenken. Van verhuizer tot steigerpodiumbouwer tot commando bij de Luchtmobiele Brigade. Dit laatstgenoemde dienstverband duurde echter maar drie maanden want het schijnt dat je in het leger toch wat vaker je mond moet houden. Dat geouwehoer van Raymon leidt soms tot mooie dingen. Als 19-jarige taxichauffeur wist hij zo de dag van iedere passagier op te leuken, ook die met een minder prettige bestemming. Patiënten op de terugweg van hun nierdialyse werden op drie extra rondjes rotonde getrakteerd en stapten nog misselijker maar wel met een glimlach op hun gezicht de taxi uit. Dat Raymon bijna altijd vrolijk is (in ieder geval na 10:00 uur in de ochtend en na een dubbele espresso genuttigd te hebben) wil overigens niet zeggen dat het leven hem altijd even gunstig gezind is. Zo heeft hij in zijn jonge jaren tot twee keer toe een hersenvliesontsteking opgelopen, waarvan één hem bijna fataal is geworden. Gelukkig is hij nog steeds in ons midden en laten we ons graag door zijn positieve mindset en levenslust inspireren!

Grote dromen, nieuwe kansen

Nu is het bij een interview met Raymon vrij makkelijk om af te dwalen, maar waar de meesten onder ons toch benieuwd naar zijn is hoe Raymon het werken bij Modality tot nu toe ervaart en wat hem heeft doen besluiten na 23 jaar de spreekwoordelijke gouden kooi te verlaten. Over het eerste zegt Raymon dat het werken bij Modality aansluit bij wat hij verwacht had, maar dat hij tegelijkertijd ook positief verrast is, om te zien wat er achter de schermen allemaal gebeurt. Inmiddels beheert hij de projecten van een tiental klanten. Het vertrouwen dat hij daarmee krijgt en ook de interactie met Jan en Evert ervaart hij als de grootste pluspunten. Over de overstap zegt Raymon de sprong te willen wagen om terminaloptimalisatie nu van de leverancierskant te benaderen. Hij heeft het gevoel daarmee dichter op innovaties te zitten en meer betrokken te zijn bij grote ontwikkelingen binnen de markt. Denk bijvoorbeeld aan de introductie van de Vertrouwensketen en het verschuiven van problematiek van de zeehavens naar het achterland. Door de kleinere omvang van Modality als organisatie heeft Raymon het idee meer impact te kunnen maken. En wat die impact betreft zijn de ambities groot. Zo ziet Raymon zichzelf de nieuwe Evert worden wanneer Jan uiteindelijk besluit het stokje over te dragen. Dus over een jaar of 40, of wanneer we in een weekend de sloten en alarmcode laten veranderen, zien we Raymon misschien wel in de stoel van de directie zitten 😉.

Raymon; senior accountmanager bij Modality
Werken bij Modality

Maak ook kennis met